Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  صرافي پنكيك سواپ،پنكيك سواپ،صرافي غيرمتمركز ارز ديجيتال،سودپلاس صرافي پنكيك سواپ،پنكيك سواپ،صرافي غيرمتمركز ارز ديجيتال،سودپلاس

seengram

صرافي پنكيك سواپ

صرافي پنكيك سواپ به عنوان صرافي غيرمتمركز شبكه بايننس اسمارت چين، به يكي از صرافي‌هاي محبوب و بسيار پركاربرد در بين صرافي‌هاي ارزديجيتال تبديل شده است. اين صرافي يكي از پرمعامله‌ترين صرافي‌هاي غير متمركز به‌شمار مي‌رود و مي‌تواند گزينه مناسبي براي استفاده افرادي كه قصد خريد و فروش و نگهداري ارزهاي ديجيتال در كيف پول شخصي‌شان دارند باشد.
پنكيك سواپ يك صرافي غير متمركز ارز ديجيتال است كه در شبكه بايننس اسمارت چين قرار دارد. اين صرافي شباهت بسيار زيادي به يوني سواپ دارد، با اين تفاوت كه صرافي يوني سواپ روي شبكه اتريوم است، ولي پنكيك سواپ روي شبكه بايننس قرار دارد. پنكيك سواپ در 20 سپتامبر 2020 راه‌اندازي شد و توانست در مدت زمان كوتاهي، حجم معاملات خود را به بيش از 600 ميليون دلار برساند.


پنكيك سواپ از مدل بازارساز خودكار (AMM) استفاده مي‌كند. درواقع شما مي‌توانيد ارزهاي ديجيتال را در اين پلتفرم معامله كنيد، اما هيچ ليست سفارشي وجود ندارد و در آن معاملات به صورت مستقيم با شخص ديگري انجام نمي‌شوند. در حقيقت شما با يك استخر نقدينگي معامله مي‌كنيد.

بازارساز خودكار يا AMM، يك نوع پروتكل خودكار براي قيمت‌گذاري روي دارايي‌هاست. در اين پروتكل، يك الگوريتم رياضي مبتني بر مقدار عرضه و تقاضا قيمت دارايي‌ها را تعيين مي‌كند.

لازم است بدانيد پنكيك سواپ يك صرافي غير متمركز است و نياز به ثبت نام ندارد. شما فقط لازم است يك كيف پول بر روي شبكه بايننس اسمارت چين داشته باشيد و از طريق اتصال آن به صرافي پنكيك سواپ، خريد و فروش و يا سپرده‌گذاري ارزهاي خود را انجام دهيد. در آموزشي كه در ادامه به آن مي‌پردازيم براي كار با صرافي پنكيك سواپ در كامپيوتر از كيف‌پول‌هاي متامسك (Metamask) يا كيف پول بايننس چين (Binance Chain) استفاده ميكنيم و براي موبايل كيف پول تراست والت (Trustwallet).

منبع: سودپلاس


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/8 ساعت: ۱۶ توسط:seengram :